Cyber komunikacije

Postani stručnjak za društvene mreže i digitalni marketing!

Preddiplomski stručni studij
ECTS: 180
Trajanje: 6 semestara

Tehnologija je zauvijek promijenila način na koji komuniciramo, kao i načine kojima se povezujemo s ostatkom svijeta i međusobno.“ Duncan Cawdell

Ovaj studij te osposobljava za poslovanje u svijetu novih komunikacija, odnosno svijetu digitalnih komunikacija. Društvene mreže, digitalni marketing, blogovi, osobni brending, influencer marketing ili gerila u online okruženju bit će teme kojima ćeš se baviti na ovom studiju. Studiraj budućnost već sada. Studiraj na VERN’u.

Koja ćeš znanja steći na studiju?

Komunikacije i mediji
Razumijevanje komunikologije, marketinga i odnosa s javnošću stvorit će ti bazu za uspješnu realizaciju vlastitih ideja na buduće poslovne projekte. A poznavanje offline i online medija, cyber securityja te specifična znanja poput gerilskih komunikacijskih taktika, osigurat će da tvoje strategije dosegnu ciljeve kampanje.

Digitalni marketing
Teorijska znanja naučit ćeš primjenjivati na stvarnim projektima. Što u praksi znači digitalni marketing? Kako komunicirati putem društvenih mreža poput TikToka, YouTuba ili Instagrama? Kako strateški voditi blog? Što je sve potrebno za uspješno vođenje communityja ili kako napisati dobar copy za digitalnu publiku samo su neke od stvari koje ćeš naučiti radom na stvarnim projektima.

Na studiju ćeš steći temeljna znanja o suvremenim (digitalnim) medijima, ali i onim tradicionalnim. Nakon studija znat ćeš tko je tko na domaćoj i svjetskoj medijskoj sceni i kako pristupiti medijskim redakcijama.

Učinkovita digitalna komunikacija podrazumijeva i niz osobnih vještina koje često nedostaju u formalnom obrazovanju. Zbog toga na studiju posebnu pažnju posvećujemo upravo soft skillsima. Kako rješavati sukobe, zašto nam je važna emocionalna inteligencija ili kako koristiti asertivnost za kvalitetniju komunikaciju? Upravo te i mnoge druge vještine savladat ćeš na studiju.

Izborni predmeti služe tome da nadograde tvoja znanja i pretvore ih u praktične vještine. Kako se oglašavati na digitalnim platformama poput YouTubea, kako raditi viralna videa ili npr. kako voditi političke kampanje samo su neka od područja u kojima se možeš dodatno usavršiti.

Top vještine koje ćeš savladati

  • Community management
  • Planiranje i upravljanje kampanjama
  • Oglašavanje na digitalnim platformama
  • Analitika i mjerenje uspješnosti kampanja
  • CMS Alati
  • E-mail marketing
  • Digitalni copywriting
  • Content management
  • Problem solving pristup
  • Kritičko promišljanje

Neki od poslova za koje te pripremamo

  • Stručnjaci za cyber (digitalne) komunikacije trenutno su među najtraženijim profesionalcima u poslovnom svijetu. Studij te priprema za čitav raspon poslova, a ti ćeš odabrati onaj koji najviše želiš.
  • Hoćeš li nakon studija raditi kao digital marketing specialist i upravljati kampanjama na YouTubeu ili primjerice TikToku, želiš li biti community manager i voditi društvene mreže poznatih brendova ili osoba, ili želiš biti copywriter i pisati najzabavnije reklame i postove – na tebi je da odabereš.

1. semestar

Naziv predmetaPVECTS
Obavezni predmeti
Osnove komunikologije30306
Content i influencer marketing30305
Psihologija neposrednog i kompjuterski posredovanog komuniciranja30304
Engleski jezik za cyber komunikatore30304
Teorija suvremenih medija30305
Masovni mediji, Internet i publike30306
18018030

2. semestar

Naziv predmetaPVECTS
Obavezni predmeti
Suvremene sociološke teorije30305
Akademsko pisanje30305
Etika u komunikacijama30305
Osnove marketinga i odnosa s javnošću30305
Medijske publike30305
Vizualne komunikacije u digitalnim medijima30305
18018030

3. semestar

Naziv predmetaPVECTS
Obavezni predmeti
Društveni mediji i blogovi30305
Znanost mreže u cyber društvu30306
Digitalni marketing30305
Community management I30304
Digitalno novinarstvo30305
Multimedija30305
18018030

4. semestar

Naziv predmetaPVECTS
Obavezni predmeti
Community management II30304
Uvod u metode istraživanja u društvenim znanostima30305
Planiranje integriranih kampanja30305
Big data i vizualizacija podataka30306
Komunikacijska analitika i mjerenje uspješnosti na društvenim mrežama30305
Strukture informacijskih sustava30305
18018030

5. semestar

Naziv predmetaPVECTS
Obavezni predmeti
Sigurnost i komuniciranje30304
Slavni, stereotipi i komunikacija30306
Online politički aktivizam i gerilske komunikacijske taktike30305
Oglašavanje i copywriting30305
Praktikum: E-portfolio303010
18018030

6. semestar

Naziv predmetaPVECTS
Obavezni predmeti
Dizajn menadžment30305
Stručna praksa5
Završni rad5
Izborni modul909015
30
Izborni modul: DIGITALNO NOVINARSTVO
Medijska produkcija i nove medijske tehnologije30305
Participativno novinarstvo30305
Podatkovno novinarstvo30305
Izborni modul: DIGITALNI MARKETING I COMMUNITY MANAGEMENT
Transmedijski storytelling30305
Content i influencer marketing30305
Viralni marketing u javnom i privatnom sektoru30305
Izborni modul: CYBER POLITIČKA KOMUNIKACIJA
E-demokracija30305
Cyber politička komunikacija30305
Politika i manipulacija30305

Modeli i razredi školarina
za upis preddiplomskog studija u 
akademskoj godini 2022./2023.

Iznos jednogodišnje školarine ovisi o:
> Odabiru modela školarine: jednokratno, semestralno ili mjesečno
> Postignutom uspjehu u okviru prijemnog postupka
> Postignutim bodovima na obaveznim ispitima državne mature (bez prijemnog postupka)

* Bodovanje ispita na državnoj maturi ne uključuje postignute bodove na prijemnom postupku, nego se ta dva kriterija gledaju odvojeno ovisno što je povoljnije za kandidata.

Iznosi se odnose na školarine za upise u ožujku 2023. u akademskoj godini 2022./23.

Grupa
školarine
Ostvareni bodovi na prijemnom postupkuJednokratna uplataDvokratna (semestralna) uplata12 mjesečnih rata
Grupa A300 – 3502.654,46 €
20.000 kn
2.793,82 €
21.050 kn
2.933,17 €
22.100 kn
Grupa B200 – 2993.118,99 €
23.500 kn
3.283,56 €
24.740 kn
3.446,81 €
25.970 kn
Grupa C150 – 1993.583,52 €
27.000 kn
3.771,98 €
28.420 kn
3.960,45 €
29.840 kn
Grupa D130 – 1494.413,03 €
33.250 kn
4.645,30 €
35.000 kn
4.877,56 €
36.750 kn
Iznosi školarina u tablici su izraženi u kunama i eurima prema fiksnom tečaju konverzije: 1 EUR = 7,53450 kn

Za ostvarivanje prava na upis putem prijemnog postupka, potrebno je ostvariti najmanje 130 bodova.

Detalji o prijemnom postupku nalaze se OVDJE

Školarina uključuje:
> Administriranje upisa i studiranja na VERN’u
> Nastavu prema nastavnom planu i programu
> Grupno i/ili individualno mentorstvo
> Dva izlaska na ispit iz svakog predmeta
> Administriranje i podršku prilikom organizacije i izvođenja stručne prakse
> Uporabu nastavne i prezentacijske opreme – računala, videa, projektori i sl.
> Uporaba biblioteke i fakultetskog multi-media centra za potrebe studiranja
> Korištenje informacijskog sustava VERN’a za potrebe studiranja
> Nastavne materijale VERN’ove produkcije: pisane sažetke i podsjetnike s predavanja i radionica, skripte i sl.
> Organizirano korištenje određenih sportskih objekata u zakupljenim terminima, posjete kazališnim predstavama i koncertima prema programu CARPE DIEM
> Obranu Završnog/Diplomskog rada
> Svečanost dodjele diploma – izrada diplome, korištenje toga, prigodne kape i sl.